slide show

Dressyr

08 Juni, 2013 - 21:11 /

Vilken surprise lixom ;) trimmat lite på en av utebanorna (jag är lite kär i dom, helt fantastiska!) o liten var så duktig!

Massa skritt-halt och överdrivet lugnt. Allt för att det inte ska stiga liten åt huvudet så det slutar i fullt sken (eller något liknande). Hon har varit mkt lugnare det sista så yäy!
Den förvända gick bra, även uppridningen på medellinjen i galopp. Heja oss idag!

Jag har f.ö. shoppat loss totalt inför midsommar! Kommer antagligen inte ens ha med mig hälften, men skitsamma ;)
Det kommer bli så jävla grymt!!!

Min lilla damphäst :) imorgon ska vi ut o springa av oss ordentligt!

Postat av: Jan-Owe Lundberg

Hej igen!
Minnet är ju tydligen inte så bra har jag sett i dina inlägg. Ett förslag vore att lägga in ett tävlings och träningsupplägg som jag kanske kan följa. Det är bara ett förslag.

2013-06-13 @ 16:42:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: