slide show

Bilder!

16 Juni, 2013 - 10:44 / Allmänt

Lite hoppning hann vi med innan regnet började ösa ner igår. Harmoni var lite ojämn, ibland lite för stark och ibland lite seg... Ska försöka ha med nån som fotar en träning när vi hoppar lite högre oxå, plus att både jag o Harmoni sköter oss bättre när någon skäller på oss ;)
 
Var beredda på skratt!
 
 
 
 
 
Vi tog oss över!
 
 
 
 
 
Här kommer vi!
 
 
 
Dressyrekipage var det...
 
Häst får damp och sticker mot ett hinder... ;)
 
 
Det krävs talang för sånt här!
 
Harmoni stannade upp lite innan hindret o tog sen i som ... så ja, jag åkte nästan av. Drog iväg o studsade efter hindret oxå haha;)
 
 
 
 
Så där, det var det!
Lite snygga uppställningsbilder ska ordnas när det har slutat regna... Så kanske om några år.
Tills vidare får ni nöja er med att njuta av liten på dessa bilderna :)
Och ja, Jag ska fixa manen. Nån dag. När jag kommer hem efter midsommar typ. ;)
Postat av: Jan-Owe Lundberg

Trevliga bilder. Det ser ut som en häst som har kul. Sista bilden med huvudet gillar jag. Bra jobbat!

2013-06-16 @ 11:15:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: