slide show

Back to basic

25 Juni, 2013 - 22:49 / Allmänt

Nu är jag helt slut! Göran är ju verkligen fantastisk och även om det inte alltid var perfekt (nån gång?) så hade jag den bästa känslan på länge. Vi övade på sånt som jag ska tänka på och hur jag ska rida när jag rider Harmoni. Dvs grunderna, såsom rakriktningen, takten och bärigheten. Annars mest fokus på MIG och mina hundratusen problem. Jag behöver verkligen Göran, han har ngt magiskt sätt att få både häst o ryttare att göra rätt.
Harmoni kommer få slita nu ;)

Alldeles för trött för o köra nu så brummar tidigt imorgon istället. Är väl inte så populärt heller om jag klampar in kl två i natt när det bor några vänner till mamma o Micke där...

Linda filmade lite idag så ska kolla den o kanske se om det finns några fina sekunder jag kan ladda upp.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: