slide show

Update!

12 Juli, 2013 - 23:04 / Allmänt

Sry för dålig update...men dagarna bara flyger förbi!
Jag flyttade upp med alla (nästan iaf) mina saker. På kvällen var det givetvis utgång, torsdagsklubben lixom! Spenderades i rockbaren till min stora lycka :D

Harmoni har fått vila onsdag och torsdag men idag var det dags igen! Ett lugnt jogging pass på utebanan blev det. Jag dog lite i värmen och Harmoni var inte överlycklig över alla blinningarna.. Hon var duktig iaf, lite matt men det är inte så konstigt. Väldigt fin och lugn i galoppen.
Sen in o få ett välbehövligt bad och lite mat ;)

Efter det så hoppade Rebecka Mysan lite, imorgon blir det hopptävling för hennes del.

Lauri och Tjalle stod på tur sen, Linda och Clabbe gjorde oss sällskap efter en stund oxå :)
Jag är som en liten myra på Tjalle och idag var han dessutom lite arg så det var rätt nära att jag fick käka grus några gånger ;) men till slut vann jag och då var han såklart jättefin :) jag orkar inte riktigt trycka fram honom ordentligt i traven (hallå jag ska ju sitta kvar lixom!) men skritten börjar jag få koll på och galoppen blir bättre.
Nu känner jag dock att mina ben kmr vara helt döda imorgon...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: