slide show

Shoppat igen...

02 Juli, 2013 - 17:21 / Allmänt

Beroende lr ngt?

Var hemma hos mormor o morfar o fick lyxmat, alltid uppskattat! :)
På vägen hem svängde jag in på Hööks (eftersom jag behöver så mkt saker...) och plockade på mig en remontnosgrimma, gummityglar, en graman och ett nytt grimskaft.
Liten får leka mannekäng imorgon, idag är det som skrivet vila fötterna som gäller. Har iaf varit ute o klappat lite på henne så hon inte känner sig alldeles bortglömd, ska ut ikväll igen o mata.

Sen har jag för övrigt fått hem ett paket med lite kläder till mig själv :o helt otroligt, och det är inte ens stallkläder! Endel kommer nog hamna i den kategorin ändå...

Nu ska jag låtsas vara lite duktig och städa här hemma... Eller gå en runda med Loke. Antagligen det sista.

Postat av: rebecka

man kan inte hålla fingrarna i styr,det är vår last i livet! Man behöver ALLTID saker...

2013-07-02 @ 17:51:15
URL: http://teamjr.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: