slide show

Lat

01 Juli, 2013 - 21:44 / Allmänt

Varit galet lat idag. Har inte gjort ett smack förutom att slänga ut hö till hästarna vid 10. Trodde det skulle vara hoppträning idag som vanligt så jag o Ebba väntade redo på banan men Marre dök aldrig upp...

Harmoni fick jobba lite lätt bara, tog itu med gårdagens problem (ibland får man vara lite sträng...) och sen släppte det men vi fick inte uppleva det där perfekta ögonblicket igen... Kommer jaga det som en galning för nu behöver jag inte tro att hon kan, jag VET.
Imorgon får det dock bli vila, hon var lite öm i hovarna idag. Johan ska ju dyka upp på onsdag o sko så...
Sen blir det uteridning hela veckan!
Inte för att jag har något val, fredag-söndag är det SM i Voltige på klubben vilket innebär att det är packat med folk och alla banorna är bokade. Men det gör inget, vi behöver komma ut i skogen ändå :) det har varit alldeles för mkt träning det senaste, vi behöver roa oss med annat och bygga lite kondis.

Postat av: Jan-Owe Lundberg

Bra att se framåt. Jag har talat med en instruktör som vi ska träffa här i höst för att se om ni gillar henne så många att hon kan komma regelbundet.

2013-07-01 @ 22:50:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: