slide show

Jul. 29, 2013

29 Juli, 2013 - 22:02 / Allmänt

Ännu en dag har flugit förbi i stekande värme... Jag var riktigt ambitiös o gick en runda med Ronja efter att vi lämnat Rebecka på jobbet sen städ o tvätt. Gööööör kul. Not.
Sen fanns det en liten häst som väntade otåligt på att få hitta på något ;)
Vi skrittade ut en runda i skogen och jobbade i backarna. Halter, ryggning, skänkelvikningar, sluta osv... Harmoni höll på att dö. Jag med för den delen...
Det är så skönt att hon har bytt hage, nu är hon inte så uppsvälld längre och riktigt pigg när jag ska rida.

Vi försöker tagga till lite inför tävlingen på söndag, hoten om div olika saker haglar täta, men för all del, känn ingen press ;) hoppas verkligen vi kmr göra bra ifrån oss, jag måste skärpa till mig bara.

Detta är för övrigt Harmonis favorit när det gäller ryktning... Bakbenen breddas så mkt det går och halsen blir längre än en giraffs ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: