slide show

Jul. 27, 2013

27 Juli, 2013 - 20:21 / Allmänt

Jag lever, tro det eller ej ;)
Värmen har typ tagit död på mig dom senaste dagarna så att orka med något mer än ridningen har typ varit uteslutet.

Har hunnit med lite olika saker, men framför allt har jag badat i en sjö! :o
Jag är ju uppvuxen vid (i?) havet och anser inte att sjöar är det mysigaste men jag var desperat. Och det var helt ok. Jag är inte så förtjust i att inte kunna se botten men jag vänjer väl mig.

Annars har TRÄNING stått överst på agendan varje dag. Rebecka har ställt upp o hjälpt till att skrika på mig så tro mig, jag har fått slita! Harmoni med för den delen...
Eftersom jag är "fixad" nu så står jag inför en helt ny värld i ridningen (även rent allmänt) och nu kan jag plötsligt rida rakt, med rak häst ;) men det kostar blod, svett och tårar (bokstavligen). Men det är kul. Förhoppningsvis kommer det även gå bättre på tävlingen på söndag oxå, blir "bara" lc/lb. På lördag är det träning för underbara Göran så vi ska vara fit for fight!

Harmoni har även fått en ny bästa vän... Voodoo heter hon, en dam i sina bästa år med samma favorit sysselsättning som Harmoni, dvs äta. Så sen dom fann varandra har dom bara ökat i vikt och har därför blivit bannlysta från betet och går nu i en diethage...

Lite bilder från dagen före Rebeckas träningsläger och uppvärmningen till första träningen ;) tyvärr inga bilder eller filmer från själva passen men det får fixas nästa gång hon torterar mig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: