slide show

Jul. 23, 2013

23 Juli, 2013 - 22:59 / Allmänt

Dagen började bra med att jag sov betydligt längre än vad jag skulle vilket innebar att jag inte hann med stallet innan jag skulle till naprapaten...

Där fick jag iaf veta att jag är ett mirakelbarn :p han trodde inte på att jag mådde så bra som jag sa att jag gjorde, tydligen kan man inte tillfriskna så fort. Eller brukar inte. Han var iaf grymt nöjd med mig ;)
Jag gick därifrån glad och totalt vinglig och slut. Ville helst bara sova resten av dagen.

Åkte istället o handlade... Sån där vuxenskit som är dötråkig. Speciellt när både jag o krabban glömde köpa det vi faktiskt behövde. Suck.
Sen vandrade vi in till Telia för att klaga på våra telefoner som aldrig fungerar och där blev vi totalt idiotförklarade. Killen ansåg att iPhone är skit och att vi var idioter som hade köpt dom... Tack lixom.
Vi gick hem igen med våra telefoner i behåll och bestämde oss för att tröstäta lite på McDonalds.

Jag var/är fortfarande helt död i kroppen så valde att låta liten vila idag, imorgon ska vi trimmas ordentligt tydligen.

Jag önskar mest att min förkylning ska ge med sig för jag är galet trött på den.

Nu har krabban lämnat fisken ensam hemma med en vakthund som bara snarkar :( blunder vet inte vad han ska ta sig till utan att Sebastian säger vad han ska göra :(

Postat av: Rebecka

Lilla b klarar sig alltid:D

2013-07-24 @ 07:59:06
URL: http://teamjr.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: