slide show

Jul. 21, 2013

21 Juli, 2013 - 12:29 / Allmänt

Föreställningen igår var verkligen magisk!
Alla sjöng naturligtvis jättebra men Daniel Carlsson, som spelade Oberon, var verkligen något extra. Bara att han kan ta dom tonerna är galet!
Sen utan att vara opartisk så var Michael otroligt duktig (men det visste jag redan) och stal stundvis showen från sångarna ;) men det kunde ju inte gå fel med honom i rollen som Puck.
Det var en häftig kväll.

Jag hade planerat att åka hem på kvällen men det fick jag inte... Så fick köra idag istället.
Har fixat lite tråkiga papperssaker, nu vet jag inte vad jag ska göra... Harmoni väntar såklart nångång under dagen men tänkte låta det svalna lite först.
Kan ju roa mig med att fixa lite bilder.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: