slide show

Jul. 15, 2013

15 Juli, 2013 - 14:50 / Allmänt

Helgens tävlingar klarades av bättre för varje klass. Clabbe tjurade lite i 110 cm men debuterade 115 cm med bara 1 ner och riktigt bra teknik.
Mysan var felfri hela dagen och lyckades knipa 3e platsen i sin 120 cm klass :)

På tävlingsplatsen fanns det möjlighet att testa på akupunktur för hästar, mysan somnade gott där :)
Jag passade på o fråga om hon hade några tips för mig och min onda höger sida. Fy fan vad ont det gjorde. Jag slapp nålarna, hon tryckte och klämde i stället och ja... Hade brutalt ont hela dagen igår efter det och kunde knappt röra armen. Idag känns det dock bättre och dammsugning (som brukar orsaka massa ont) klarades av utan ett enda hugg av smärta!

Harmoni fick vila igår, med tanke på hur ont jag hade, men idag ska vi ut och galoppera! Vi får sällskap av Rebecka och ngn häst så jag slipper rida vilse :p

På torsdag har vi bokat in en spännande sak som förhoppningsvis blir underbar för hästarna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: