slide show

Hopptävling

13 Juli, 2013 - 21:11 / Allmänt

Hopptävling med Mysan idag. Det var lite för varmt men hon skötte sig bra. Hade 2 ner i 110 cm och 1 ner i 120 cm. Imorgon ska hon iväg igen och då ska även Lindas Clabbe få följa med :)
Jag personligen förstår inte hur Rebecka vågar :o

När vi kom hem igen var jag grymt opepp på att rida... Stekande värme, vidriga kryp lockade bara inte. Så hämtade Harmoni och mös massa med henne innan vi tog oss upp på utebanan. Jag är så glad att jag gjorde det! Harmoni var helt underbar idag, hon gjorde allt jättefint och fattningarna från skritt var dom bästa vi gjort. Red lite skänkelvikningar, öppna, slutor och blablabla. Försökte behålla känslan jag hade på slutet med Tjalle igår och jag lyckade nog lite iaf ;)
Passade på att inviga remontnosgrimman idag, liten var ju bara så söt i den! :)

Nu sova, upp 5 imorgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: