slide show

Flyttat!

09 Juli, 2013 - 23:59 / Allmänt

Idag fick Janowe åka ner till laholm för o hämta mig och Harmoni :) alla saker knöddes in, även Harmoni fick plats ;)
Väl framme fick liten ta en snabbdusch, eftersom det var typ 100 grader ute.... Sen ut i hagen och in till den "lilla" flocken. Det uppskattades väl sådär av Harmoni som hellre stod vid grinden så jag kunde slå ihjäl alla blinningar..
Queen of Hearts tog till slut mod till sig och lämnade inte Harmonis sida ;)

Jag tog itu med att försöka knö in mina saker i diverse hörn och skrymslen (sadelkammaren får inget plus) och fick bort det mesta från golvet men organisering återstår!
Imorgon tuffar jag till Laholm med tåget för att packa ihop mina saker och på torsdag rullar jag och lilla bilen upp!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: