slide show

Equine Touch

18 Juli, 2013 - 17:03 / Allmänt

Idag möttes jag av mina 2 favoriter i hagen :) Harmoni kom i sin vanliga morgonlunk o ville bara mysa :) Månen är dock lite piggare och kom glatt fram o ville bli klappad i typ 5 sek sen var hon nöjd ;)
Släpade med mig prinsessan in iaf o lyckades fixa iordning henne för en ridtur (morgontrött som jag är). Red ett kort pass på utebanan, trodde seriöst att jag skulle trilla av men tydligen satt jag istället rakt... Läskigt hur sned jag har varit. Liten var fin iaf, hade inga direkta krav, testade att rida lite bågar längs med långsidan för att känna på den förvända och det var såklart inga problem.
Efteråt fick hon ett ordentligt bad eftersom det vankades special behandling!

Jag och Rebecka hade nämligen bokat in en tid med en kvinna som behandlar hästar med ngt som kallas "The Equine Touch".
Lauri var först ut och som vanligt var det inget mer fel på honom än att han försökts äta upp Rebecka under tiden...
Sen var det Harmonis tur och med tanke på hur jag har mått förväntade jag mig att även hon skulle vara ganska påverkad men faktiskt inte! Lite spänningar i v sida men märktes knappt. Liten njöt massa och tyckte det var helt underbart :)
Tjalle var sist ut och även han njöt i stora drag.
Dom kommer att få 2 behandlingar till så det blir underbart för dom :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: