slide show

Clinic

16 Juli, 2013 - 14:39 / Allmänt

Nu har jag precis kommit hem från ett besök hos en naprapat på Clinic i Skövde. Jag är död. Känner redan träningsvärk i ryggen och höger benet.
Tydligen skulle mina besvär som rörde nacke/skuldra/arm försvunnit efter 1-2, absolut max 3 månader, annars skulle det opererats. Känns som att jag har haft en bra sjukgymnast som inte gjort något rätt :p
Han ville inte ens manipulera nacken med tanke på hur känslig jag är, han fixade det på ett mjukare sätt!
Han var iaf väldigt mån om att få följa upp mig om en vecka och då ska förhoppningsvis allt vara bra.
Synd att man inte gjorde ngt sånt här från början, hade sluppit mkt skit då.

Sen har jag haft problem med höfterna/svanken i massa år men har inte funderat så mkt över det, trodde det var för att min ena fot är sned... Tydligen var jag bara väldigt sne, och mitt ena ben är lite längre än det andra haha men han fixade det lite o när jag gick hem kände jag hur benen bara sprätte iväg och höfterna rörde på sig :o


Ska bli spännande att rida imorgon :)
Idag hoppade vi lite på morgonen, jag o Harmoni tog ett litet skutt och sen fick Rebecka testa henne o jag travade av Chantelle. Lilla Harmoni är snäll! :) Harmoni hoppade alla konstiga saker, tunnor, vattenmatta och smalhinder.
Imorgon vet jag inte vad vi hittar på... Lite dressyr kanske så ngn kan fota? ;) annars rida ut o mysa.

Liten står o tittar på sin lillasyster och resten av flocken :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: