slide show

Bakisdag...

19 Juli, 2013 - 22:57 / Allmänt

Det var ju torsdag igår lixom.

Segat runt halva dagen tills Rebecka slutade, då övertalade hon mig att införskaffa en ny bikini... Behövde en men tkr det är så sjukt tråkigt att prova.
Sen ut mot stallet, Harmoni jobbade på helt ok i skritten, galoppen var fin (den förvända sitter som ett smack nu när jag kan sitta normalt) men traven var tråk tråk tråkig. Ska ut i backarna o trava upp o ner så hon får lära sig att jobba och inte bara glida med vad hon har. Det är perfekt att bara behöva lämna gårdsplanen så är det fullt med skog och backar :) definitivt det bästa med flytten, ridvägarna i Laholm var inte direkt super roliga...

Imorgon ska jag till Lidköping, spana in min storebror när han spelar i en opera ;)
Ska försöka fixa ut lite bilder oxå från häromdagen...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: