slide show

Nöjd

04 Augusti, 2013 - 14:03 / Allmänt

Jag är nöjd med dagen, och det tror jag Harmoni är oxå ;)
Såklart finns det mkt att förbättra men vi red på 63% och 61% och med tanke på tidigare bravader så är jag jätteglad över att vi blev godkända.
Harmoni blir fortfarande väldigt stark och ligger på men hon slog sig inte fri och var ridbar hela tiden. Vänsterbogen ställer till det lite ibland, spec när ryttaren blir nervös och klantar sig hela tiden.
Vi fick fina kommentarer från båda domarna och bara det gjorde det värt hela dagen haha :p
Harmoni skötte sig dessutom exemplariskt på tävlingsplatsen, kanske för att hon hade Jan-Owe med sig ;)

Nu ska jag kolla om Linda tog nån kul bild som jag kan lägga ut, jag har ju talang för att se förjävlig ut på bild...
Harmoni bjuder på en bild på sig själv som bebis så länge ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: