slide show

Longering...

21 Augusti, 2013 - 20:52 / Allmänt

Harmoni fick idag utstå tortyr. Inspänd på lina lixom, det kan knappt bli värre enligt henne.
Att jag sen dessutom faktiskt tvingade henne att vara höger ställd (hon ställer sig mer än gärna till vänster för att slippa sätta under höger bak) förstörde typ hela hennes dag... Harmoni är oftast en väldigt snäll dam men vid såna här tillfällen (och som i måndags...) märks det att hon har humör. Jag och Rebecka fick slita iaf. På slutet gick det iaf ok i skritt och trav.
Imorgon får hon slita lite till med lite dressyrjobb... Sen blir det bara att skritta ut på fredag.

Imorgon blir det kanske lite bilder tom eftersom Ann-Sofie ska följa med ut o beundra Harmoni ;)

Nu ska jag för övrigt lägga in lite bilder på datorn, dom från tävlingen i götene har inte ens kommit in där än :o
Åh vad jag saknar att ha internet på datorn! Fruktansvärt... Måste ta tag i det snart.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: