slide show

Göran träning

03 Augusti, 2013 - 10:30 / Allmänt

Imorse kl 07.45 var det äntligen dags att få träna Harmoni för Göran. Hon var faktiskt jättefin (japp, lite förvånad) och duktig. Såklart har vi vissa saker som inte är bra. Harmoni har en väldigt stor galopp och det är svårt för henne att samla den utan att bli fyrtaktig. Därmed blir även avbrotten till trav lite dåliga oxå eftersom hon inte orkar vara kvar på bakbenen. Annars bar hon sig väldigt fint och tuggade massa på bettet! (Lycka!)
Göran tyckte iaf att det var en fin häst och han gillade henne :) hoppas verkligen det finns plats så vi kan fortsätta träna så mkt som möjligt.
Naturligtvis kom kommentaren på slutet "jag tycker att din tygel är lite för lång..." :p såklart! ;)

Nu hoppas jag att vi kan bete oss imorgon, red igenom programmen igår o det kändes ändå ok så jag hoppas verkligen vi slipper skämma ut oss...

Linda följde med som sällskap och chaufför idag, underbart :) tyvärr glömde jag kameran men Linda knäppte en bild med sin telefon så att jag kan bevisa att vi faktiskt var iväg ;)

Postat av: Linda

Det finns filmer också ;)

2013-08-03 @ 10:51:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: