slide show

Aug. 28, 2013

28 Augusti, 2013 - 15:30 / Allmänt

Vissa dagar alltså...
Idag fick Harmoni sina fötter fixade, har tur att den enda hovslagaren jag gillar häromkring ställer upp ;)
Han är iaf jätteduktig och bra med hästarna.

Sen begav vi oss upp till ridbanan, jag hade egentligen tänkt mig ett lite lugnare pass idag men vissa kände sig lite trotsiga och därför blev det ett lite hårdare pass. Harmoni föll tillbaka lite i sina gamla olater, vägrade fatta höger galopp osv, men jag gav mig inte och på slutet var hon faktiskt fin. Då känns det verkligen underbart.
Jag red förvisso på gummibettet idag, så det kan ha bidragit till att hon låg på som hon gjorde men det ska faktiskt inte spela någon roll. Det är inte okej att bara springa iväg o sen bli skitsur för att jag tar i henne... Nu har hon ju dock inte varit sån här på ganska länge (inte på detta viset iaf) så det var väl inte helt oväntat att det skulle komma ett bakslag. Jaja, jag har ju ändå planerat in en jobbig vecka för liten så bra att det kom nu :p
Vi ska ta o planera in lite tävlingar oxå...

Tror jag ska testa kandaret en dag i veckan oxå, lika bra att hon vänjer sig vid det, dressyrhäst som hon är ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: