slide show

Aug. 01, 2013

01 Augusti, 2013 - 23:23 / Allmänt

Underbart... Går från sjuk till sjukare. Förkyld, feber och öroninflammation. Jävligt kul.

Red en liten stund idag, tanken var att jag skulle rida igenom programmen inför Rebeckas vakande ögon men Harmoni var inte på sitt bästa humör och efter en stund orkade jag helt enkelt inte mer. Så Rebecka fick ta sig upp och diskutera med Harmoni. Jag satt upp på slutet igen och då var hon mkt bättre. Skönt att man har folk som kan hjälpa till såna här dagar.

Imorgon ska mysan o voodoo på hopptävling, jag vet inte än om jag orkar följa med...

Idag var även sista omgången med ET för hästarna, dom har njutit och gillat det :)

Postat av: Rebecka

Vilken söt bild! Vi tar oss igenom detta kära b:)

2013-08-01 @ 23:27:47
URL: http://teamjr.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Superfin blogg!

Svar: Tack!
Emma

2013-08-02 @ 11:01:39
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu jäklar ska du visa dom!

2013-08-02 @ 23:57:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: