slide show

Sjuk!

27 April, 2013 - 16:15 /

Stackars lilla Harmoni är lite sjuk! :(
Hon har varit lite snorig i några dagar och idag hostade hon en gång... Stackars liten.
Blev lite mysdag idag bara, massa borstning och fjäsk ;) tvättade mulen, det var inte alls populärt, om blickar kunde döda hade jag inte kunnat skriva nu lixom...

Annars har det inte hänt ngt speciellt idag... Funderar på om jag ska släpa mig upp ur soffan o köpa hårfärg... Hatar att färga håret.

Jag o Jennica var lite grymma innan idag o välte upp en höbal på en pall! Halvvägs upp höll vi på att misslyckas, vi gled baklänges i gruset haha. En annan var dock grym och räddade situationen genom att offra ett knä under balen. Vi bröt ihop i lite skrattattacker innan vi tog i lite väl mkt och balen hamnade på plats! Heja oss lixom!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: