slide show

Rent allmänt...

23 April, 2013 - 20:11 / Allmänt

Då var det dags att börja.
Det har tjatats och tjatats men nu har det alltså hänt. Bloggen är återupplivad. Ungefär samtidigt som jag dog llite...
 
Det var en omtumlande helg, 3 skitstarter och en riktigt elak domare. Ok att hästen och ryttaren inte skötte sig ordentligt men man behöver inte vara elak. Så med självförtroendet i botten spanar vi på nya tävlingar istället.
Får ta och presentera mina små älsklingshästar sen :)
 
Det roliga med helgen var (för ja det hände något roligt!) att Rebecka och Linda kom ner från Skövde! Jag var inte direkt på mitt bästa humör, mina tävlingsnerver är på topp, så det ber jag om ursäkt för... Men en trevlig pizzakväll hann vi med, och en hel del skitsnack, som alltid ;)
 
 
Så, med detta hälsar jag alla nyfikna (och alla andra för den delen) välkomna till mitt liv.
Nu ska jag titta färdigt på Jesus Christ Superstar, som faktiskt är bättre än jag trodde.
Postat av: rebecka

Ååååå du är igång! Jag är en trogen läsare redan innan start och kommer förbli. Tjiho!

2013-04-23 @ 22:08:07
URL: http://teamjr.se
Postat av: Linda

Två trevliga pizzakvällar om jag får be ;) En lite flummigare än den andra dock! :)

2013-04-23 @ 22:29:57
URL: http://bittersweetlifeof.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: