slide show

Död och lite till

29 April, 2013 - 20:37 /

Jag är helt död! Hoppträning på fina Bello idag för Marre. Hästen tar ju i så man tror att hindret står i lågor lr nått... Han var helt grymt fin på framridningen, stressade bara iväg nångång över travbommarna och rullade på fint i galoppen. Tom lite reglerbar ;)
Sen började det... Bello tror ju ibland att bommarna ska anfalla honom så bättre fly än illa fäkta tycker han och tvärnitar o så är det med det. Nu har han börjat fatta att det går att ta sig över men ibland tar det stopp och sen går det att hoppa haha ser kul ut men så sjukt jobbigt att sitta kvar! Det är inte så att han fattar att hindret ligger på 50 cm heller utan det är såklart minst 120 cm. Vissa språng idag var väldigt fina men mina arma benmuskler är helt slut efter att ha klamrat sig kvar på hästen...

Efteråt skulle jag vara lite snäll och kleta in honom med lite liniment och vad händer då? Såklart lyckas jag få det både i ena ögat och på tungan!!! Hur fasen lyckas man?!? Sjukt ont gjorde det i ögat iaf... Urk.

Fina Bello efter träningen

Postat av: Anonym

Hahaha vad duktig du är! Liniment är inte det godaste:p

2013-04-30 @ 16:37:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: